Tuesday 27 May 2014

Set Shaklee Pengantin Lelaki

Set Shaklee Pengantin Lelaki

Set Shaklee Pengantin 1 :- Vita-E Complex
Vitamin ini mengandungi vitamin E bersama Selenium. Dua kombinasi berkesan bagi membendung masalah jerawat bakal pengantin. Selenium adalah bahan yang terkandung dalam mineral yang mempunyai fungsi meningkatkan lagi sistem imun dan ianya membantu penyerapan vitamin E dalam badan. Vitamin E pula berfungsi untuk memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Ianya adalah vitamin E paling lengkap di pasaran. Pengantin pun akan nampak berseri semasa hari perkahwinan nanti.

Set Shaklee Pengantin 2 :- Vita-Lea Iron Formula
Penambahan tenaga segera. Ia juga untuk meningkatkan kecergasan tubuh dan kekuatan mental, membantu sistem memori dan fokus dalam kerja seharian. Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun, ia dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%! Bakal pengantin mesti tidak mahu jatuh sakit semasa hari perkahwinan dan sewaktu berbulan madu kan!!1

Set Shaklee Pengantin 3 :- Zinc Complex
Kekurangan zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah termasuk sperma yang abnormal dan penyakit prostat. Ia merupakan supplemen yang sangat penting bagi proses pembentukan hormon testosterone yang juga membantu mengekalkan jumlah air mani dan paras testosterone yang bersesuaian. Ia turut membantu memastikan sperma agar lebih aktif. Ia juga merupakan supplemen bagi pasangan yang ini dapatkan anak.

Nini 01126164247
SID : 1136982



No comments:

Post a Comment