Wednesday 14 May 2014

Double Stemcell

Ape itu Double Stem Cell, Cara makan dan khasiatnya.
Double stem cell ni merupakan sejenis MAKANAN TAMBAHAN (bukan ubat kerana ia tidak mengandungi dadah). Ia dihasilkan 100% dari buah-buahan.
Kenapa ia dihasilkan dalam bentuk serbuk dan bukan dalam bentuk tablet atau cecair? Dan kenapa perlunya kita meletakkan ia di bawah lidah?
Ada terdapat satu saraf di bawah lidah pada setiap manusia yang menghasilkan airliur yang mempunyai enzim yang akan berkomunikasi dengan otak. Serbuk Double Stemcell tadi diletakkan di bawah lidah dan perlu dikemam beberapa saat untuk tujuan pencairan. (Tidak dibenarkan serbuk tadi dicairkan oleh sebarang cecair walaupun airmasak). Dalam proses pencairan serbuk tadi, enzim airliur akan menghantar isyarat kepada otak manusia, di mana otak akan scan seluruh badan bagi mengenal pasti bahagian yang paling memerlukan rawatan. Apabila serbuk yang dikemam tadi telah mencair dan ditelan, ia akan terus ke bahagian yang diarahkan oleh otak tadi tanpa singgah di bahagian-bahagian lain. (Tertakluk kepada masalah kesihatan masing-masing kerana manusia mempunyai cap jari yang berbeza). Ini adalah berbeza sekiranya kita menelan tablet atau meminum cecair, dimana proces pemakanan tiada hala tuju kerana tidak berhubung dengan otak. Apabila sel-sel di bahagian yang dirawat tadi sempurna, maka otak akan memberi arahan ke bahagian lain pula, sehinggalah pengakhirannya ke kulit yang licin dan gebu.
Bagaimana kalau kita terlebih makan Double Stemcell?
Isu 'overdose' tidak akan wujud pada pemakan Double Stemcell kerana product ini adalah product yang membina immuniti badan kita dengan cara merawat sel-sel pada seluruh badan manusia. Berbanding sekiraranya kita ambil vitamin-vitamin tambahan contohnya vitamin-C. Ramai orang dinasihatkan untuk mengambil Vitamin-C tanpa mengambil kira kuantiti yang diperlukan oleh badan. Ini akan mendatangkan kerugian kerana lebihan vitamin-c itu tadi akan dibuang melalui pembuangan najis. Berbeza dengan Double Stemcell, dimana pemakan akan dapat khasiat menyeluruh. (Rujuk kenyataan di atas).
P/s. Kepada individu yang berpenyakit, walaupun anda pemakan Double Stemcell, pengambilan ubat-ubatan perlu diteruskan. Kerana DS ini adalah sejenis makanan tambahan BUKAN ubat.
Berminat nak order, boley pm/whatsapp saya ke 01126164247 Rozaliza Nini





No comments:

Post a Comment